BALIKESİR / HAVRAN - HALİL İBRAHİM YILDIRIM FAZLICA İLKOKULU

Haberler

Ock

Enerji üretmek kadar enerjiyi tasarruflu kullanmakta önemlidir. Enerji kaynaklarının israf edilmeden yerinde ve verimli kullanılması için ve bu bilincin yaygınlaşması adına her yıl ocak ayının 2. haftası "Enerji Tasarrufu Haftası" olarak kutlanır.

Nis

Teknofest2023 Finallerindeyiz

Cumhuriyetin 100. yılında Teknofest2023’te İstanbul’da yarışıyoruz.

Akıl ve Zeka Oyunları Havran İlçe Turnuvasından madalyalarla döndük. Öğrencilerimiz Ela AKSOY Mangala ilçe 1’incisi, Salih AYDOĞAN Pentago ilçe 2’ncisi olmuştur.

Öğrencilerimizi ve öğrencilerimizi turnuvaya hazırlayan öğretmenimiz Miraç ÇETKİN’i başarılarından dolayı tebrik ediyoruz

Nis

Okul kütüphanemize üye olan 13 öğrenciye bisiklet hediye edildi.

Okulumuzda gerçekleşen Kütüphaneler Haftası kutlama programında İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Hüseyin AYDEMİR tarafından okul kütüphanemize üye olan 13 ortaokul öğrencisine bisiklet hediye edildi.

Mrt

Okulumuzun, Prof. Dr. Fuat Sezgin Fen Lisesi ile birlikte başlattığı "Bisiklet Dostu Okul" projesi çerçevesinde 100 adet bisiklet dağıtımı gerçekleştirdik. ‍

"Gülen Yüzlere 100 Bisiklet" sloganıyla gerçekleştirdiğimiz etkinlik Havran Kaymakamı Sayın Enver ÖZDERİN'in ve İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Hüseyin AYDEMİR'in öğrencilere bisikletleri hediye etmesiyle başladı.

Sergi Açılışı

Öğrencilerimizin hazırlamış olduğu "Çocuk Gözüyle Okulda ve Köyde Yaşam" konulu fotoğraf sergimizin açılışı çoşkulu bir şekilde gerçekleştirildi.

Mrt

2023 Teknofest finali için son adım... Daha önceki aşamaları da başarıyla geçen  Tekno Fazlıca takımımız "Hijyenik Galoş Çıkarma Projesi" ile hakem değerlendirmesinden 90 puan alarak final öncesi son aşamaya geçti.  İstanbul'da yapılacak olan #teknofest2023 için çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor.

Doğa ve Orman Pedagojisi etkinlikleri kapsamında öğrencilerimizle birlikte Kazdağlarındaydık.

Öğrencilerimiz, Nazım Tanrıkulu ve Reha Sağ rehberliğinde deneyimleyerek öğrenme ortamına sahip oldular.

Öğrencilerimiz gün boyunca, Ormanı keşfetme, ağaçların özelliklerini öğrenme, testere ile dal kesme, ateş başlatma teknikleri, çadır kurma incelikleri, büyüteçle canlıları inceleme,  masal anlatımı , doğadan materyal toplama ve inceleme gibi etkinlikler yaptılar.

Öğrencilerimizin çok farklı tecrübeler edindiği böylesine güzel bir gün için eğitmenlerimiz Nazım Tanrıkulu'na, Reha Sağ'a ve Şeyma Sağ'a teşekkürlerimizi sunuyoruz

Eyl

Okul Müdürümüz Mustafa Selçuk "İda Dağının Mucitleri" takımı ile TEKNOFEST finalisti olarak Rize'de.

Mrt

Shadmanova Zulkhumor'ın kemanı eşliğinde ritim çalışmaları...

Özbekistan Devlet Radyo Televizyon Orkestrası, Devlet Senfoni Orkestrası ve Taşkent Filarmoni Orkestrası'nda birinci keman olarak çalan; Özbekistan milli koro ve dans gruplarına kemanıyla eşlik eden Shadmanova Zulkhumor, anasınıfı öğrencilerimizle ritim çalışmaları için bir araya gelİYOR.

Okulumuza gösterdiği ilgiden dolayı kendisine teşekkür ediyoruz.

Öğrencilerimizden geri dönüşüm hamlesi

Okulumuz öğrencileri başlattıkları kampanya ile köyümüzün çeşitli yerlerine atılmış olan plastik atıkları geri dönüştürülmesi amacıyla topladılar.

Toplamda 120 çuval plastik atık toplayan öğrencilerimiz hem sürdürülebilir çevre anlayışımız çerçevesinde uygulamakta olduğumuz "sıfır atık" projesine katkı sağladılar hem de köyümüzü daha temiz bir hale getirdiler

Kampanyaya katılan tüm öğrencilere hediyeler verildi.  En çok plastik toplayan 3 öğrenci hediyelerini öğretmenlerinin elinden törenle aldılar.

Mrt

"Gülen Yüzlerin Saçlarını Süslemeye Geldik" projesi kapsamında Havran Eğitim Kültür Çevre ve Turizm Derneği ile Edremit Berberler ve Kuaförler Odası üyeleri okulumuzdaydılar.

Hep birlikte yapılan kahvaltının ardından öğrencilerimiz ve velilerimizin saçlarının kesimi gerçekleştirildi.

Oyunlar, şarkılar eşliğinde gerçekleşen bu güzel etkinlik için Havran Eğitim Kültür Çevre ve Turizm Derneği ile Edremit Berberler ve Kuaförler Odası başkan yönetici ve değerli üyelerine teşekkür ediyoruz

Mrt

Her şey öğrencilerimizin daha iyi bir ortamda eğitim görebilmeleri için...

Minik yavrularımıza daha ferah bir ortam sağlamak için anasınıfımızın parkelerini değiştirdik, duvarlara alçı çektik ve boyadık.

Yeni panolar ve perdeler taktık.

Anasınıfımızın değişimine öncülük eden ve büyük katkı sağlayan okul öncesi öğretmenimiz Leman KAPTAN'a emekleri için teşekkür ediyoruz.

Eyl

Prof. Dr. Abdullah Soykan rehberliğinde öğrencilerimiz İda Madra Jeoparkı'nı gezdiler ve yakından öğrendiler. ⛰ Öğrencilerimize; Zeytinli'deki İda Madra Jeoparkı Tanıtım Merkezi'nde, jeopark hakkında genel bilgiler verilerek tanıtım yapılmasının ardından; Sutüven ve Hasanboğuldu'da, Kazdağıları'nın önemi ve özellikleri, Hasanboğuldu göletinin oluşumu ve hikâyesi, Sutüven şelalesinin oluşumu, suyun kaç metre yükseklikten düştüğü, çevrede hangi kayaçların bulunduğu anlatıldı. Antandros Antik Kenti'nin de konum, eski uygarlıklar, kazılarda bulunan evlerin çevre ve kayaçlarla ilişkisi üzerinde duruldu. En son ziyaret yeri ise Adatepe Köyü yakınındaki Zeus Sunağı oldu. Burada; Zeus sunağının niçin yüksek bir kayanın üzerinde olduğu, kayaların insanlar tarafından işleniş şekli, kullanımı, dini ve mitolojik yönü, Adatepe Köyü'nün doğal taşlardan yapılan evleri, bu taşların özellikleri gibi konular konuşuldu.

Mrt

"Gülen Yüzlere 100 Bisiklet" sloganıyla gerçekleştirdiğimiz ve 100 öğrencimize bisiklet hediye ettiğimiz etkinlik ile ilgili haberler hem bölge hem de ülke basınımızda çok geniş şekilde yer aldı.

Öğrencilerimizin bu mutluluğunu haberleştirerek vatandaşlarımıza ulaştıran tüm basın emekçilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz.